bitterhet

har försökt övervinna min bitterhet idag. Men det har lixom inte riktigt gått. Tror det beror på att klockan ringde 2.45 i natt och tre kvart senare var man på jobb. Med tanke på att jag även somnade vid kanske 12 (som tidigast), så är min bitterher nog mer förknippad med min trötthet. Men jag har inte riktgit haft tid att sova idag. Efter jobb blev det att åka till biblioteket i Lund, sen Staffanstorp för lite shopping på City Gross.
Och nu packar jag ihop lite inför min Norge resa. OSLO NÄSTA. Med bästaste Lenny och Linnea =)
Men hem hemma igen på fredagkväll... Snacka om en snabbis!
Men vad gör det, är fortfarande bitter på ALLT! Tur att det går att dölja i sms, annars hade nog Lenny trott att jag ångrat mig. Vilket jag verkligen inte gör. Ska bli grymt kul med road trip tillsammans med dem =)
Inte ens en kopp jordgubbste som jag nu gjort har hjälpt. Borde kanske bara gå och lägga mig egentligen... Men det är ju så tråkigt att sova!
I got it! Ska läsa lite ur min bok 'Love Life', dricka mitt te och somna av utmattning =)
Imorgon önskar jag mig en pigg och glad Josie!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Johanna, bitterhet klär inte dig:P

2011-01-13 @ 18:24:34
Postat av: Evelina

Hur kommer det sig? Nu fick jag dåligt samvete. Har det hänt något speciellt?

Postat av: Jo

Gud nä eve.. Känn inte dåligt samvete.. Verkligen inte, tror bara jag vakna på fel sida den dagen. Måste ha varit tröttheten bara.

För dagen efter var jag tillbaka till mitt glada jag igen :D

haha! Nä, bitterhet är något jag verkligen inte vill bli förknippad med Susanne, hellre dör jag :P

2011-01-16 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback