When it comes to love...

average. svensson. medel. passa in. en i mängden. vvv - volvo, villa, vovve.
Har aldrig lockat mig.

Think outside the box!
Bara för att man är van vid att livet alltid varit på ett vis behöver inte det betyda att det alltid ska vara så.
Jag sparar pengar precis som alla andra. Har snart en kontantinsats till ett lån på en lägenhet. Men det lockar inte mig ett piss. De pengarna ska investeras på något mycket bättre. De ska användas till hur jag vill leva mitt liv! För just nu vill jag uppleva vad som finns på andra sidan atlanten. En lägenhet för mig betyder fängslad! maktlöshet! att inte kunna ta pick och pack och sticka dit jag vill.

Precis som det här är lika lätt att förstå vill jag att folk ska förstå vem jag väljer att umgås med.
För det är bara jag som lever mitt liv! Var istället glad för att jag mår bra med att leva som jag gör =)
What makes me happy, should make you happy!



who says?!




























When it comes to love, age is just a number...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback