Världen!

Nattuggla som jag är sitter jag här nu, egentligen helt galet trött efter att ha jobbat typ 58 timmar den här veckan. Och när jag blir sådär övertrött blir jag väldigt setimentalisk och fruktansvärt överkänslig. Så nu sitter jag och fälller en liten tår för en massa resminnen. Framförallt Australien då.

Nic Och Tayler som jag träffade i Melbourne och som hälsade på mig i Sverige, är nu ute på nya äventyr och jag måste bara visa deras lilla elefantfilm. haha! Att de lagt ner tid på att redigera ihop den under resan är en bedrift i sig!



Jag sitter även och går igenom den externa hårddisken med alla bilder from my sweet OZ =) Och fick ett extremt sug på att åka någonstans och dyka igen. Det är verkligen helt fantastikst, som att man befinner sig i en helt annan värld. Inget annat existerar än just det du har runt omkring dig, lugnet och vyerna är verkligen obeskrivliga!



saknar även adrenalinkickarna



Johanna goes bungy jump


Och framförallt Naturen








Live Life

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Saknar du inte resesällskapet också :D :D

Postat av: Jo

Men självklart. utan de härliga sällskapet hade det ju inte blivit så bra som det blev =D

2011-11-13 @ 13:25:49
URL: http://johannadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback